keskiviikko 8. toukokuuta 2013

36. Herra kutsuu lapsiaan; tiedon sanoja, profetioita



...............................................
Katariina Marttisen saama profetia
13.8 2014
 
Kuva: Anne Lindell, Jeesus kutsuu, Jesus is calling.. I am coming soon. Tulen pian - olkaa valmiit  - maailman pahuus on täyttynytJesus kallar - jag kommer snart.

 Katsokaa lapseni, aika on tullut. Minä valmistan kansani.
 Minä valmistan siihen, mihin kaikki on tähdännyt maailman perustamisesta lähtien.
 
 Ei ole mitään suurempaa, kuin että sielut pelastuvat.
 Niinpä olen kutsunut koolle Minun erikoisjoukkoni.
 Enkelit ovat tulleet ja ohjaavat Minun suunnitelmaani.
 
 Minä kutsun nyt työhön jokaisen, jota olen koko elämän ajan valmistanut.
 Olen antanut teille erityisiä lahjoja ja ne tulevat käyttöön nyt.
 Käyttäkää rukousta aina kun kehotan käyttämään, sillä rukous
 vapauttaa nämä lahjat.
 
 Minä lähetän nyt luoksesi niitä, jotka tarvitsevat vapauttamista.
 He tulevat ja hetkessä Minun henkeni vapauttaa heidät.
 Ja he asettuvat omaan tehtäväänsä omalle paikalleen.
 
 Puhu, mitä puhuttavaksesi annan! Minä sen teen!
 Ei se tule sinusta itsestäsi, vaan Minun henkeni puhuu.
 Palvelijani teen tulen liekiksi.
 
 Katsokaa, että soihduissanne palaa tuli, Minun tuleni.
 Kaikki väärät tulet on sammutettava tässä maassa,
 sillä tämä on maa, jonka yllä Minun Henkeni lepää!
 
 Minä kutsun Minun profeettani esiin ja he puhuvat vain
 sitä, mitä Minun Henkeni antaa.
 
 Olen pitänyt heidät tallessa tätä aikaa varten.
 Nyt he astuvat esiin ja alkavat julistaa.
 
 Monet heistä ovat kyselleet, että eikö heille ole enää mitään käyttöä.
 MINÄ OLEN pitänyt heitä suolassa.
 Ja nyt heidän sanansa ovat puhtaat.
 
 
Jeesuksen henki on profetian henki.

 Matt. 15
…………………………………..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita rohkeasti tähän ruutuun mitä ajatuksia kirjoitus sinussa herätti.